Artık 6 aylık olmuş. Şöyle yaprak başlayabilirsiniz . Markete gidin yarım saatlik . Sonra bunu artırırsınız. Yürüyüşe çıkarsınız 1 saat olur. Zaten bebeğinde size ihtiyacı var emzirip çıkın mesela 2.,3 saat Aç kalabiliyor bebekler o ayda artık ek gıda da var. Sapmadan da deneyebilirsiniz. Dönünce tekrar emzirirsiniz . İçiniz diğer türlü rahat değilse