Minnakkbebekk Kızım 16 aylık. 15 aylık doktor kontrolünde 76 cm çıktı boyu. Doktorumuz kısa olduğunu söyledi. Argivit focusa başladık sizce etkisi olur mu? Kullanan oldu mu? Veya boy için neler yapabilirim?
Sess Minnakkbebekk çok da kısa değil 70-80 civarı gayet normal bizimkiler de aynı civarlarda neye göre kısa diyor? Genleri çok mu uzun da onun için mi öyle diyor? Siz eşiniz ve aileleriniz nasıl boy konusunda?
Sontvbukucu Minnakkbebekk siz anne baba olarak uzun musunuz ? Bide 15. Ayda 76 cm kiz bebek kisa degil ki oglum 14. Ayda 78 cm cikti ve erkek bebek babasi da 1.88
FatmaKrbkl Minnakkbebekk benim oğlum ptematüre ben destekleyici olsun diye kullanıyorum, yatmadan önce bi kaşık bir gün argivit focus bir gün balık yağı şeklinde
Sontvbukucu Minnakkbebekk yani sizin boyunuza göre de bebeginiz kisa degil gayet iyi neye göre kisa dedi anlamadım 🤷♀️
Gokyuzunde2 Benim kızımda 15 aylık75 cm boyu. Doktorlar doğduğu boya be kiloya bakarak söylüyolar benim kızım45 cm doğmuştu doktor boyunun normal oldugunu söylemişti sizinki kaçcm doğdu
Minnakkbebekk Sontvbukucu evet minyon yapıdayım kızıma da herkes minyon diyor boyunu da kilosunu da göstermiyor
Deletedmom_71 Minnakkbebekk boy uzaması için tahin roka badem bunların etkisi vwr canim ben her sabah tahin pekmez ceviz yapıyorum badem de ara öğünleri icin blendir yapıp veriyorum
Esma07 Benim kızım yaşında 77 cm’di doğum boyu da 48 cm’di ama bize önden gidiyor boyu demişti ebemiz
Laren Minnakkbebekk 14. Ayda 76 cm di kızım. Doktor bana benzediğini minyon olduğunu herşeyin normal olduğunu söyledi