yagmuryss merhaba yeni görüyorum kusura bakmayın, ben star tercih ettim o anki maddi durumdan ötürü ama taco bi tık daha büyük. Almadıysanız arada şu an çok fark yoksa Taco öneririm. Star da çok kaliteli, ben bazen aileme gidip kaldığım için oraya da taco benzeri bi mama sandalyesi aldım. Hatta kanz markasına ait siyah mama sandalyesine benziyor. Renk değişikliği var sadece bir de ayakları 2ye bölünüyor. Ailem genelde yer sofrasında yediği için böyle tercih etmiştim. Ama uzuyor da ayakları. Onu kesinlikle öneririm.