Pinar9 13 aylıktı ilk denedigimiz de ben hep kendi uyuması için destekledim kızımı yani çok nadir ayağımda salladim dîs çıkarma hasta olmadığı sürece yanıma alipda yatirmadim herzaman kendi yatağında yattı
Belirli rutin oluşturdum işte uyku öncesi pijama giymek perdeleri çekmek ışık açmak dış fırçalamak uyku arkadasini yanına koymak gibi