minesglm Merhaba güzel anneler ilk anneligin fazla tecrubem yok bn hasta oldum bnden bebegime geçti ateşi çıkıyor gece hastaneye gittik fitil verdiler ateşi 36.5 ama uyanmıyor hep uyumak istiyor normal mi yarım saatte bi ölçüyorum ateşi. Nolur bişey söyleyin ya
Aluskus minesglm gece uykusunu mu alamadı acaba? Su an 36.5 sa uyutun bence yarım saatte bir ölçüme devam edin çıkmazsa arasını uzatın yavaş yavaş, uyku da iyileştiriyor yavruları. Daha sık emzirin ustunu cok kalin giydirmeyin, geçmiş olsun.
Gulceninannesi25 minesglm hastayla halsiz kalmıştır ondan uyuyordur atesi normal ama korkmayın geçmiş olsun siz sarımsak bal limon falan yiyin bol bol emzirin sutunuzden geçer
minesglm Aluskus gece de uyudu ama zor daldı uykuya 1 gibi uyudu emzirmek için bn kaldırdım gece hep ayaktaydım . emzircem uyanmıyor ağlıyor şimdide zıbın var üstünde sadece teşekkür ederim cevabınız için çok sagolun🙏🏼