Oğlum 6 ay 19 günlük yaklaşık 4-5 gündür iştahı inanılmaz kesildi.5 aylıkken ek gıdaya başlamıştık.Kaşığı havada tutan yavrum hiçbirşey yemek istemiyor..Mama sayısı da azaldı zorla içiyor nerdeyse,gün içinde özellikle geceleri huzursuz,ağlayarak uyandığı oluyor,kulağını çekiştiriyor kabarmış mı bakamıyorum bile damaklarına dokununca ağzını açmıyor.Genel olarak dişe bağlıyorum fakat bu kadar iştah kaybı yapar mı diş onu merak ediyorum ona göre doktora görüneceğim başka bir sıkıntısı mı var acaba diye?Diş bir and iştahı keser mi anneler?