anneyimben25 Annelerim 7.ayımıza girmiş bulunmaktayız 5.ayda tadımlara başlamıştık 6. Ayda öğlen çorba akşam meyve püresi diye ilerledik bugün kahvaltı öğününüde ekledim siz neler veriyorsunuz nasıl ilerliyorsunuz konuşalım🫶🏻🫶🏻
Sedaaag anneyimben25 bende sabah kahvaltı tarzı yoğurt yumurta domates vs vs verıyorum öğlen de meyve ikindi de çorba verıyorum yatarken de tok tutacak sekılde mama verıyorum
Feyzosumunannesi anneyimben25 benım bebegın 6 ay 14 gunluk 5 bucuk aylıkken basladık tadımları yaptırdım sabahları yumurta labne cok az pekmez karıstırıp verıyorum 4 5 gbı de ya yogurt lu meyve yapıyorum yada corba yapyrm yedıgı zaten toplasan 2 kasık etmez bazen aksamları da meyve verıyorum 2 öğün yemeli dıyorlar ama ben 3 verıyorum cnkı hc yemıyor ve bız yerken yemek ıstyr 1 2 kasık alyr kendı kaşıgı ıle tabı
Tgbtn Dr osman gönülal 6.ay tadımlar 7. Ay tek öğün 8.ay iki öğün 9.ay artık üç öğün ve anne sütü ara öğün olur gerçek öğünü yemekler olması lazım diyor. Biz7 ay 23 günlüğüz tek öğün veriyorum hala temel besini anne sütü