FatmaKk 56 günlük bebeğimin reflüsü var kolik ve aşırı gazlı bir bebek. sütüm kesildiği için mamaya başladık ancak deli gibi kusuyor hangi mamayı kullanmalıyım doktorun tavsiyesi üzerine bu mamayı aldım ancak 90 cc içtiği gibi abartmıyorum hepsini çıkardı.
MAK_080922_ FatmaKk Aptamil öyle bnde Reflü sanmıştım sma ya geçtim problem yok sma optıpro yü kullanıyorum