Denizz97 ben öksürük için soğuk buhar ve nebul kullanıyorum izotonikle birlikte veriyorum hemen öksürüğü rahatlatıyor hemde öksürüğü fırsata çevirip balgamı yumuşatıyor. İmkanınız varsa öyle yapın yoksa başuçlarına buz küpleri koyabilirsiniz. Soğan içine karanfil batırıp uyurken başucuna yine bide güzelce burnunu açın aspiratörle hiç dolu kalmasın