BirPatiSever Ön dişler çıkmadı. Yandan geliyor ilk dişi. Alt taraftan. Azı mı köpek diş mi bilmiyorum. 9,5 aylığız. Normal mi bu durum. Önce ön dişler gelmez miydi. Yaşayan var mı kızlar
Beraninannesii BirPatiSever Oğlum 5 aylık bizimde üst köpek dişleri şiş doktora götürdüm bu durum için çünkü sorduğum herkes aaa köpek dişi çıkacak vs diyordu neyse doktorumuz evet bazen bu durum görülebilir çok nadir dir genetik olabilir dedi .
oglumubeklerken BirPatiSever benim oğlumun da önce ilk alt ön dişleri çıktı normal olmasj gerektiği gibi. Üst ön dışının biri çıktıktan sonra diğeri çıkması gerekirken üst yan dişi çıktı şimdi diğer üst ön dişi çıktı. Sıralama karıştı yani 😂 bi sorun olduğunu zannetmiyorum ben hiç doktora falan da sormadım
Zeynepefnan oglumubeklerken bizim de aynen bu şekilde çıktı garip geldi bana da biraz ama bi sorun yok şükür :)