Hansmomyy muhakkak alacaksınız ondan alın fiyatına takılmayın. Let go gardrops falan oralarda ikinci elini de bulursunuz hiç sıfırına gerek yok. Bende e bebekte kini ikinci ele 100 tl ye aldım asıl fiyatı 400 civarlarında. İyi ki de sıfır almamışım kullanamıyorum çünkü. Bebek kayıp duruyor. Zaten o kadar hafif ki salladıkça beşikte ileri doğru gidip duruyor… bi tanıdığımda var o paşa hamak.çocuğu 5 yaşında hala sallıyo o ağırlığı çekiyo valla miss gibi. Şimdi aldırsam eşime almadığım bi o kaldı diye delirecek 😂😂 aldıramam o yüzden ama imkanınız varsa ve düşünüyorsanız şiddetle tavsiye ediyorum.