Minigiminannesiiii anne sütüyle beslenen bebeklerde kaka sarı renk oluyor. Bildiğin böyle hardal sarısı gibi. Ama sümüksü yapıdaysa alerji olabilir diyorlar. İsterseniz bir hekime danışın.
Bu arada benim bebeğimde 2 aylık ve aynı şekilde uykusu. Bizim gaz sancımız var. İlaç verdiğim halde bazen erken uyuyor bazen yine 2-3 buluyor.