Sehirdegeceyarisi merhaba sevgili anne doğum yapalı 9 hafta oldu ilk 10 gün sütüm hiç gelmedi 10 günün sonunda gelmeye başladı sezeryan olduğum için geç geldi neyse bebeğim emmeye başladı iyi gibiydi süt oranım . Daha sonra hayatım birden alt üst oldu ailevi sıkıntılar yüzünden aşırı strese girdim sürekli üzüntü uykusuzluk o ara süt bayağı azaldı beslenmeme çok dikkat ettim dut hoşafı kayısı hoşafı erik hoşafı litre litre içiyordum bol yeşillik yiyordum yanı sıra yalan yok bütün markaların emzirme çaylarını doktorların önerdikleri emzirme hapları damlalarını hepsini aldım kullandım ve 3 ayrı elektrikli pompa aldım bolbol memeyi uyarıp sütü arttırmak için ama naafile süt azalınca kuzum memeyi reddetti ve sütüm komple gitti bebeğimi 1 ay bile emziremedim. Demek şu ki; Stresten uzak ol bebeğin uyudukça sende bolbol uyu dinlen asla hiç birşeyi kafana takıp üzülme sütün kesilir maalesef. Beneğimin rızkı olan süt inşallah kesilmesine sebep olanlardan sorulsun inşallah 🙏