Biz de o süreçten geçtik. 19.5 ile hastanede 4 gün yattık çok zor süreçti ama geçti çok şükür. En son gözünden geçecek o da 3.3.5 aylık olumca anca geçecek. Ama geçecek emin ol. Ben sadece akşamları mama vermiştim. Bazen saat başı bazen yarım saatte bir emziriyordum. Çok çiş ve çok kaka yapması gerekiyor. Geceleri de sık gündüzleri de sık emzir. 1 hafta böyle yaparsan düşecektir zaten. Tek çözüm anne sütü. Şekerli su bilmem ne dinleme kimseyi. Bebeğimiz şekeri sindiremez lütfen vermeyin