Benim.bebegim de çok gazliydi…doktorumuz sab simplex verdi ve o kadar şey denemiştim öncesinde bu şekilde faydasıni görmedik diğerlerinde..günde 3 defa 15 damla veriyordum ben 6 saat aralikli…şimdi yeni biraktik 3.5 aylık oldu vücudu ona bağımlı olsun istemiyorum nede olsa ilaçlı … Ara ara sancıları oluyor masajla rahatlatmaya çalışıyorum