Mucizemle1 Güzel anneler kızım uzun zamandır burun tıkanıklığı yaşıyor sürekli temizliyoruz doktor ateş öksürük yok diye sürekli temizleyin diyor, nebulizatör makinesinden kullanan var mı acaba gün içerisinde gece de ondan yapsam fayda ediyor mu
Tubacnr0 Mucizemle1 bende var fakat hasta olduğunda veriyorum bitek oda ağırsa vucududa ona alışsın istemiyorum açıkçası
Mlkhrn Mucizemle1 burun tukanıklığı için cold mix, mustela göğüs rahatlatıcı balm ve ortadan ikiye kesilmiş soğanın üzerine karanfil batırarak baş ucuna koyduğunuzda çok rahatlatıyor. Soğan mucize gibi gerçekten
Duygugulle Mucizemle1 ben kullanıyorum şuan kızım bronşit yarın 2 aylık olucak 1 cc serum fizyolojikle burnunu açıp 1 cc hava veriyorum ama hala hırıltısı çok var 4 saatde bir yapıyorum bunu
Elifnefesyunus kızım bronşit oldu geçen hafta doktorumuz ilaçlı olarak önerdi günde 6 kez kullandım şükürler olsun geçti şimdi doktora geldim hafif tıkanıklığı olduğunda serum fizyolojik ile kullanabilir miyim diye bende soracağım ama olmasaydı çok fena hastaydı kızım iyi geldi bize
Sehirdegeceyarisi Elifnefesyunus hava nemlendirici varsa eğer onun içine serum fizyolojik koyup onu soluyabilir demişti bize doktorumuz nebulixatörle direk değil de havayı serum fizyolojik le nemlendirenilirsiniz demişti bizde bronşit atlattık sizin gibi günde 6 defa hava veriyordum
Mucizemle1 Elifnefesyunus benim kızımda da tıkanıklık var canım akıntı falan yok ama gün içerisinde temizliyoruz temizlemesem nefes alması olanaksız oluyor 😔 o kadar üzülüyorum ki bi geçmedi
Mucizemle1 Duygugulle bende öyleyim hırıltısı başta vardır geçti şükür şimdi sadece tıkanıklıkla uğraşıyoruz
Gunes789 Mucizemle1 bizde kuru öksürük var burnu biraz tıkalı gibi serumla burnu temizleyn dedi dktorumuz. Nebulizatörle serum fizyolojik versem olur mu dedim. Olabilir ama ilaç koymayın dedi. Ben de günde iki kere yapıyorm doktora sorup kullanabilirsinz sizdd
Mucizemle1 Gunes789 o zaman kontrolde sorayım bende canım bende serum fizyolojik ile temizliyorum sizde de yeşil mukus var mı
Elifnefesyunus Mucizemle1 Mucizemle1 benimkide sadece tıkanmıştı akıntı pek olmadı sadece 1 2 gün gözleri aktı böyle ağlıyor gibi bu çok kötü Bi hastalık ya hele bide öksürük başlayınca çocukların hiç hali kalmıyor
kadriye07 Mucizemle1 merhaba tıkanıklık olunca serum fizyolojik sıkıp emiyor musunuz yoksa çekme işlemi yapıyor musunuz
Gunes789 Mucizemle1 aspiratöre bi iki kere geldi ama bizde genelde şeffaf. Doktora sorun da o sizi yönlendirir
Mucizemle1 kadriye07 şırınga ile iki burun deliğinden de sıkıyorum iki taraflı, sonra aspiratörle çekiyorum