Elifmoms 3 defa 2ncisi 1 tl olan kanpanyalarıyla trendyoldan ve hepsiburadadan zaman içinde alışveriş yaptık, kargo cıkacagı gün iptal ettiler, satıcı kendisi oldugu için sormamıza rağmen ürünlerin bittiği söylendi, mağduriyeti kim karşılayacak peki diye yazmama rağmen cevap vermediler, hepsinde de yeni bez tanıtımları vardı denemek için alacaktık, en güzeli prima kızıma pişik yapmıyor, sızdırmıyor kullanmak zorunda kalmıyorum.