Gksuu Kızlar hm den uyku tulumu alan var mı nasıl memnun musunuz terletiyo mu acaba havalar serinlemeye başladı uyku tulumu almayı düşünüyorum bebeğime
pamuksekerim Gksuu bende merak ediyorum acaba bu uyku tulumu giydiğinde yine de kalın giydirmek gerekiyor mu ? Oğlum sürekli ayaklarıyla battaniyeyi atıyor üstünden. Ne zaman uyansam üstü açık yatıyor büyük battaniye örtüyorum sonuç yine aynı 😲
Acemianne1 Gksuu https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Tulum/3501816/594493?colorType=en-US&gclsrc=aw.ds&utm_source=google&utm_medium=shopping&gclid=Cj0KCQjwzozsBRCNARIsAEM9kBNQYL1oyYg7vavGtK5sB_AiLx0z-uwMsZS4IiAnZfVfgU-2YjubGNwaAtBREALw_wcB Kızlar ben Lc Waikiki’nin bu Tulumunu Öneriyorum Tam bu havalara göre
Gksuu Acemianne1 böyle tulumu var benim bebeğimin ama bu uyku tulumu değilki ha bunu giydirmişsiniz ha pijama ama cok tatlıı
Ebruko Acemianne1 canım bunu kullanıp memnun kaldın mı ? Gerçi benim kızım 2 aylık. 3 6 aylık kıyafetler giyiyoruz. 9 12 aylık var internette. Ne yapsam bilemedim