Kızlar bebegimin emziriyorum yada mama veriyorum ardından pek sürmüyor agzı saga sola kayıyor hani elimi şöyle dudagının kenarına vuruyorum acıkmış gibi davranıyor sizinki de öyle mi refleks olarak mı yapıyor acaba birde dili hep dışarıda yalanıyor ondan da acaba aç mı diyorum bunlara ragmen gögsümü verdigimde tutuyor fazla sürmeyip uyuyor. Beynim yandı