kuzeyanne_ Grip diyip geçmeyin, benim oğlumda 3 aylık hafif hafif öksürüyordu, 2 gün sonra doktora gittiğimiz de bronşit olmuş, hastaneye yatıracaktı istemedim hava makinesi alıp evde verdim, antibiyotik kullandık, şu an çok şükür düzeldi yarın bizde sünnet olacağız inşallah 🤲🏻