Denizanasi92 ilkannelik_30 terledi diye yağıyor bence benim oğlumda kaşıyo kafasını bazen fe saçını çekiyor
Veragillerden Saçlarını o aylarda çok çekerdi keşfettiği için. Şu sıralar azaldı hatta yok artık diyebilirim. Çok terlerse kafası p zaman da yapıyordu.