Sedaekrem Coraplarıbı cıkartım ayagı soguk ustınu biraz ortsem 37 kusırlere cıkıyor ayağının soguk olması normal mi
Ulku_07 Sedaekrem 37.5 e kadar bebeklerde beden ısısı normal kabul edilir ama tedbirli olmakta fayda var benim bebeğim de gece 37.5 di sınırdaydı ılık bı duş aldırdım yarım saat sonra tekrar ölçüm yaptım 36.6 oldu ve rahatça uyuyor şimdi
Ikizannesi06 Sedaekrem el yada ayak soğuk olması ateşli olduğunun da göstergesi olabilir koltuk altından ölçenleri tavsiye ederim belki daha fazladır ateşi.
Brfn Sedaekrem Çorabına limon sıkıp giydirin birde öyle deneyin burda bi kaç kişi yazmıştı belki işe yarar Çok geçmiş olsun
Fatmaveoglu Şu an aynı durumdayim geçmiş olsun bu arada benimde bebeğimin ateşi var ama elleri ayakları soğuk
Marselandmaya Fatmaveoglu sarımsağı rendeleyin üzerine azıcık geçecek kadar zeytin yağı ekleyip 4 saat bekletin ayaklarına sürüp ince çorap giydirip yatırıp ateşi alır gribe öksürüğede faydası var.
Ulku_07 Bebeklerin elleri ve ayakları her zamn vücuduna göre daha soğuk olur bunun nedeni kan dolaşımının en uç noktası oldukları için
16temmuzannesi Ikizannesi06 koltuk altı dıger bölgede göre daha sıcak degılmıdır zaten hep kapalı olduğu ıcın. Mesela kızımın atesı 36 falansa koltuk altından ölçüyorum daha fazla çıkıyor
25Tazeanne25 Akşamdan beri 38.5 39 ölçüyorum 2 kez acile gittim düşmüyor evde ılık sı kompresi yapın diyolar antibiyotik ve ateş düşürücü verdiler hala faydasını göremedim. Var mı başka yöntem hanımlar.7.5 aylık bebeğim
Zamaneannesi2022 25Tazeanne25 benim bildiğim bir yöntem daha ayak altına soğan suyu sürüp yarım saat bekleyin ve sonrasında limonla ovalayın iniallah şifa olur geçmiş olsun
Sedaekrem 25Tazeanne25 8 bucukşarı girmedikte ara ara ades dusurucu verdım entrogermına alacam. Bugun Bı de
Marselandmaya 25Tazeanne25 sarımsağı rendeleyin üzerine azıcık geçecek kadar zeytin yağı ekleyip 4 saat bekletin ayaklarına sürüp ince çorap giydirip yatırıp ateşi alır gribe öksürüğede faydası var.
Ikizannesi06 16temmuzannesi baştan ölçülen ateş yanıltıyor geçen hafta oğlum ateşlendi hastalandı başından ölçtüğüm ateşe aldansaydık hastaneye gitmicektik. Doktorlar da baştan ölçen ateşler doğru değil demişti bana o yüzden söyledim
-Mathilda- Sedaekrem Ateşi olunca çorap giydirmek gerekiyormuş . Ayak soğuk olunca vücut ısıtmaya çalışıyormuş
Ikizannesi06 16temmuzannesi en bilindik koltuk altı ölçer diğerleri hızlılık açısından iyi sanırım fikrim yok
Marselandmaya Sedaekrem sarımsağı rendeleyin üzerine azıcık geçecek kadar zeytin yağı ekleyip 4 saat bekletin ayaklarına sürüp ince çorap giydirip yatırıp ateşi alır gribe öksürüğede faydası var.