Valla Allah sabır versin hepimize yalnız değilsiniz benim de kızım 11 aylık gece 01.30 uyudu 05.00 yine kalktı sallıyorum 40 dkdir uyumuyo, zaten sürekli dönüp duruyordu yatağında da uyumadi. Uyku düzeni vardı bugün alt üst oldu bende anlamadım 😞 ve gerçekten sinirden oturup ağladım !!!