Merhaba güzel anneler, bebeğim 10 ay 25 günlük iki günden beri ateşleniyordu çok şükür ateşi düştü iyi oldu derken kuru öksürük başladı 😒 Terayağını eritip pekmezle karıştırıp verdim daha sonrasında ıhlamur ayva yaprağı vs kullandım ama yine fayda etmedi 😔 Uyumak istemiyor öksürürken sürekli uyanıyor sizlerinde bildiği başka yöntem var mı bu gibi durumlarda ne yapılmalı yani doğal yöntemlerle yardımcı olursanız eğer çok sevinirim hayırlı günler 🌸