Kızlar merhaba sabaha karşı kalktım göğüslerim aşırı dolmuş çok şükür süt ile. Neyse bebeğimi emzirdim şimdi. Ama bi göğüsümde böyle yukardan ucuna doğru bi damar ağrıyor. Hani çok dolu olunca ağrı olur ya aynen öyle. Emdi kız baya boşalttı ama o damar sanki hala full dolu. Acaba mastit felan olabilir mi. Neler yapabilirim rahatlamak için lütfen yardım edin