Ada10
Kızım daha 4 aylık ve idrar yolu enfeksiyonu var doktorumuz kültür sonucuna göre hastaneye yatırabiliceğini söyledi. Daha önce bu sıkıntıları yaşayan anneler var mı? Nasıl geçti?
Deletedmom812
Bizimde vardı çok şükür geçti 5 antibiyotik iğne yedi ama atlattı yavrum yatırmadı bizim dr 😊
Deletedmom812
Kültür sonucu temiz çıkmıştı tabi bizim