Merhabalar arkadaşlar oğlum 15 aylık 3 aydır yürüyor yaklaşık ama son zamanlarda farkettik ki sarhos givi yürüyor ve sürekli düşüyor işk başta uykusu var da ondan yapıyor sandık ama baktık çok düşüyor çok fazla hareketli bi çocuk acaba dedik hızlı hareket ettiğinden öi oluyor heycanlandıgınfan mı oluyor dedik sonra doktora götürelim bi diye konuştuk eşimle bugün de kayınvalideme bıraktık çocuğu döndüğümüzde bize dediler ki bi çocuk hasta givi sürekli oraya buraya çarpıyor bi doktora götürün dediler aklım karıştı tamamen çok üzüldüm basına gelen var mı böyle bişey