masterana0 Bebeklerde henüz kaslar tam gelişmediği için ilk yürümelerde parmak ucu yan basma içe basma bunların hepsi olabilir ve normaldir. Bir sorun olup olmadığı 2 yaşından sonra belli olur. Müdahele etmenizi gerektirecek bişey yok. Yürüteçlede alakası yok