masterana0 Bugün hiç ama hiç emmedi gece çok az ek gıda yedi. Acıkmadı mı bu çocuk. Uyanıyor ama ben emzik taktım diretmediği için
Olimbonii masterana0 bırakın uyusun gunduz uğraşırsiniz yemesi için 🙈 bari uykusunu alsin bisey olmaz 😹
Nil123 masterana0 keşke benim kızda uyusa bezen saat başı kalkıyor 😅😅😅😅 dokuzuncu aya girecez bizde bu hafta 😅