Kizlar kadın hastalığım var sanki 1 haftadi çok yanma ve ilişki sırasında dayanamicak şekilde açıyor acile gittik tahlil yapmadı antibiyotik verdi 3 gün oldu geçmedi hafifledi biraz ama nedendir. Postumu başka etikete taşıyacak moderatörler siz önce uygulamayı düzeltin kaç gün oldu bütün etiketler karıştı biz sesimizi çıkartmıyor şak sizde bizim tartışmalarına karisamazsiniz