Emiyor ama artık bende süt yok malesef yetmiyor gece en az 6_ 7 kere uyanıyor emmek istiyor bende mama alicam sabah hemen ek gıda da yiyor çok seviyor çok şükür ama emmeye düşkün ben nasıl bıraktırıcam aynı şeyleri yaşayıp şunu yaptım rahat bıraktı diyeniniz var mı çünkü biraz zorlanıyorum