yldrm986 Sevgili adminler...kendi adıma rahatsız olduğum bir konudan bahsetmek istiyorum ki birçok arkadaşım bence benim gibi düşünüyor.Burada yazdığım bir yoruma hemen atlayıp oradan buradan cevap yazıp sinirimi hoplatan kullanıcıları bu uygulamada şikayet edip engellemek istiyorum.Uygulama çok güzel benim için çok verimli oluyor,ama dediğim gibi bazı kullanıcılar benim mesajımı görmese ben de onlarınkini görmesem daha mutlu olacağım.Sevgiler❤️❤️❤️
Alyask yldrm986 ya çok haklısın her konuya bılgısı olmadıgı halde atlayan gıcık gıcık cevap verıp asabımızı bozanları artık engelleyebılelım @adm