Esra2801 bu zamanlar böyle geliyor doğup da hemen eski hayatına dönen yoktur bence hele ki ilk aylar tamamiyle çocuğun üstüne düştüğümüz yada fazlasıyla düşmek zorunda kaldığımız aylar, az sabırla bu zamanları geçireceğiz artık anneyiz bizim hayatımız genel olarak bekarlık hayatı gibi Olmicak bir kaç sene ama bu ilk aylar gibi de gecmicek, yani bu sayılı günler hemen geçiyor bebisinizin kıymetini bilerek her anını aşkla sevgiyle hayranlıkla vakit geçirin onunla bu küçüklüğü masumluğu git gide kaybolacak, birde daha da kötü durumda olanları düşünün, sürekli hastanede kalanlar bebislerini oralara bırakanlar vs vs, sizin durumunuz bir çoğumuzun geçtiği durum ama vakit geçiyor ve elhamdülillah sağlıklı olduktan sonra toparlaniyorsunuz ve o günler geride deyip normal hayatınıza dönüyorsunuz bakın elhamdülillah yardımcı eşiniz var burda görüyorum çok kişinin eşi yardım etmek şöyle dursun daha da zorluk çıkartiyor, hayatınıza iyi taraflarından bakın ve mutlu olmaya çalışın hepsi geçici göz açıp kapatmak gibi geçecek ve geçti diyeceksiniz, gezmeleriniz vs de zamanla gelecek, zamanla Bebisle çıkmaya alışacaksiniz bunu kendinize sorun etmeyin, moralinizi düşürmeyin bir mucizeye bakıyorsunuz elbette kolay değil ve elbette kısıtlamalar olacak, hiç bir güzellik çocuk kadar güzel değil kendinizle hep iyi anlamda konuşun 🤲🏻💕