Bebeğim 25 günlükken yoğun bakımda yattı bronşit ten. 5-6 gün sonra çıktık. Burun tıkanıklığı vardı temizliyordum sürekli iyi nefes alıyordu. 2-3 gündür yine tıkanıyor temizliyorum fakat pek fayda etmiyor gibi. Burun temizliği için olan serumu hava makinesine koyup veriyorum iyi gelir diye ama o da çok çok iyi değil. Ne yapayım bilemedim ( Post açmıştım kimse yazmadı buradan tekrar sormak istedim 🙏🏻)