Esleminannesiii bakın annelik eşittir emzirmek değildir. Sütünüz şarıl şarıl gelse de emzirmeyi sevmemiş olabilirsiniz bu durumda dahi kimse yargılayamaz. Annelik içten geldiği gibi yaşanır. Ben de kızımı 9 ay zar zor emzirdim. Yeri geldi 1 ay gece gündüz sağdım. En son ağlıyordum pompanın başında, ne olur bari sütm bitsin bu çile de bitsin diye. Kah meme reddi kah emzirme derken 9 ay sürdü bu böyle. Kızım asla meme düşkünü olmadı ben de dolayısıyla emzirmeyi sevmedim. 9. Ay sütüm birden azaldı kızım da hiç emmek istemedi meğer hamileymişim. Mamaya geçtik dönüp bir kere bile meme demedi, göğsüme yaklaşmadı. Emziremedim diye de gram üzülmedim. Onların da iradesi, seçimi , tercihi var. Benim kızım anne sütünü sevdi ama emmeye üşendi yapacak bir şey yok. Nasipleri kadarını içtiler. Çevreye kulak asmayın🌼