Ilda naçizane görüşüm 6 dan sonra uyutmayın derim. İkinci uykusuna geç yatıp 8 de uyanır yazmışsınız yanlış hatırlamıyorsam. 5 de uyutuyayacaksa 1 saat şekerleme yapsın birde öyle deneyin. Evet benim kız uykuyu seviyor maşallah. Gece ıykusu 14 saat oluyor. 8 de yatırıp sabah 7 de kaldırmayı denedim istemedi çok ağladı huysuzlaştı. Bende kendi haline bıraktım sadece akşam uyuma saatini belirledim