Kızlar uzun süredir dişim ağrıyor dolgum düştü sanırım bi kaç gündür dayanılmaz ağrısı var, 3.5 aylık bebeğim var emziriyorum uyuşturacakları için sütü kesmemi ister mi doktor ? Birde Ankara şehir hastanesinde dolgu yapıyorlar mı ? Pandemiden yapılmıyordu ya ?