Wewell kullanıyorum memnunum. Ses ayarını da yükseltip alçaltabiliyorsunuz. Bebeğim kısık sesle mırıldansa bile hemen duyuyorum. Bebeğim şu an 4 aylık şimdiye kadar kameraliya pek ihtiyaç duymadık. Ama dönerse vs. Belki ihtiyaç olabilir o yüzden ayrı bir kamera da aldık