Merhaba bebeğim 1.5 aylık şimdiye kadar bir iki defa öylesine kundak denemistim ama elleri dışarda olmasına o kadar alıştı ki bebeğim hemen ellerini çıkarmaya çalışıyor cikaramayinca da ağlıyor ayrıca yine uyurken gözünü burnunu örtüyor aşağı iniyor diye şapka da kullanmamıştım ama kış geliyor çocuk usuyecek malesef bu sefer alıştı hiç taktirmiyor şapkayı ne yapacağımı bilemedim alistirabilir miyim sizce kundaga falan? Öncesinde uykusu güzeldi gerek duymuyordum ama artık çok fazla uyanıyor uykusunda