Fıtık olsa sadece gece değil gündüz de ağrısı olurdu büyük ihtimalle . Bana atak huysuzluğu ya da gaz sancısı gibi geldi . Sallandığında rahatlıyor mu diye bakabilirsin belki , rahatlıyorsa gaz sancısı olabilir . Rahatlamıyorsa ataktır sanırım . 4. ve 9. ay bebeklerin en huysuz olduğu ay diyorlar .