Deletedmom_68 kesinlikle dışarı
Çıkan çocukla çıkmayan arasında fark vardır diye düşünüyorum ben de fırsat buldukça çıkarıyorum huzurlu mutlu oluyor algıları daha da açılıyor çocuğun aynı sizin gibi ağaçlar yollar vs diye gösteriyorum çimene örtü serip öylece yatırıyorum etrafa baksın diye gelişiminde de çok etkili oluyor
motherofasya evet ya ben de beslenme konusunda sıkıntı yaşıyorum bazen bu beslenme yüzünden anneliği unutuyorum 😀 bir çok anne bu problemi yaşıyor evet bir tek ben değilim ama bazen beslemeye çalışırken zaman akıp gidiyor ve en güzel anları kaçırıyor gibi hissediyorum çabuk büyüyorlar inşallah zamanla düzelir