Minikprenses38 ben zorladım doğrusu ilk günler zordu ama même reddi falan olmadı olabilecegini de hiç düşünmemiştim korkmayın meme reddi olacak diye silikon takıyorsunuz ama même reddi olunca da silikon takacaksiniz yani même reddi olmadan da silikon takıyorsunuz farkettiyseniz 😁 isin şakası güvenin kendinize 🤲🏻 ha öteki yandan da silikon takmak kötü bsy değil bence Tabiki, ama silikonsuz daha sağlıklı daha huzurlu ve daha uğraşsız daha güzel haliyle arada silikonsuz emzirmek daha güzel sizde eminim o yüzden bırakmak istiyorsunuz, az sabırla alışacak inşaAllah