Kızlar selam. 15 aylık bir oğlum var. Kendim bakıyorum. Gün içinde sürekli yanındayım oyun oynuyoruz, elimden geldiğince dışarı çıkartıyorum. Onun hiçbir isteğini reddetmiyorum ama bana düşkün değil. Yani daha çok eve gelen akrabalara vs gitmek ister beni aramaz. Bu durum beni biraz üzüyor açıkçası. Nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum