Merhaba sevgili anneler bebeğim 20 aylık son zamanlarda arada evde parkeyi yaladığına şahit oldum birde bugün misafirlikte tüylü halıdan tüy koparıp ağZına götürdüğüne şahit oldum ama bu yalama konusunda hep yapmıyor acaba biz başka şeylerle ilgilendiğimiz için dikkat çekmek amaçlımı yapıyor yoksa farklı bir sebebimi var daha önce böyle durumlar yaşayan anneler beni bilgilendirirse çok sevinirim .Duvar yalayan bebeklerde Demir eksikliği olduğunu duymuştum ama bizimkinde öyle bir durum yok çok nadir yapıyor ve yaparken de biz yapma diyince gülüyor bilinçlimi yapıyor acaba ?