Bebeğim 3 gündür hasta dr ü.s.y.e dedi. 3 tane şurup verdi 1 i antibiyotik olmak üzere. 2 gündür ilacı kullanıyoruz ama henüz hiç farketmedi. Nefes alamıyo dolayısıyla doğru düzgün uyuyamıyorda. Önerebileceğiniz evden yapabileceğim birşey varmı? Kızım 16 aylık. Çok burun akıntısı gümbür gümbür öksürük halindeyiz ama şükür ateşi olmadı hiç. Şimdiden tşk edrim 🙏🏻