Merhabalar. Bebeğim 5 aylık. Odasını ayıralı 15 gümbür oldu. Uyku eğitimine başlamak istiyorum. Ayağımda sallayarak uyutuyorum ve dayanılmaz noktalara geldim. Çok yoruyor ve büyüdükçe daha çok sallanmak istiyor. Sallamayı bırakınca uyanıyor ve ağlıyor. Nasıl geçti bu süreçleriniz? Neler yaptınız bu süreçte? Tavsiyelere ihtiyacım var. Yarın başlıyım diyorum. Günü güne satmanın anlamı ne ki?