arzum8683 Kesinlikle evet ben ilkime yaptırdım şimdi ikincimede başladık ilk doz rota virüs aşısı ikinci doz menenjit aşısı falan olcak hepsi pahalı aşı ama bence sağlık olduğu için gözün bile görmüyır o parayı
arzum8683 Hacerr_ biz 3. Ve 5.ayda yapılmak üzere 2 dozluk olanı yapdırdık aşının adı rotarix doktorumuz önerdi eczaneden aldım sağlıkocağında yaptıdım ağızdan damla bir küçük tüp şurup gibi