Beyzanurr00 normal canım. Kilo alması gelişimi güzelse sütün yetiyor korkma bol bol emzir.millet herşeyi söylüyor takılmıcan sen onlara. 1 aylık bebeğin uyku düzeni olmaz gece gündüz kavramı olmaz.hayata alışmaya çalışıyor önünde 2 ci ay atağı var sonra 4 cü ay atağı. Bu ataklar insanı yoruyor bebekte yoruluyor. 4 cü ay atağı bide uzun sürüyor 6 haftayı buluyor. Sabret geçicek..sadece sabır ve bebeğe düzenli ilgi. Bebekler kendi kendine düzene girip tekrar o düzeni bozar belli bir müddet sonra tamamen düzene girerler.diyorum ya 16 aylığız düzenini bpzuyor arada canı sıkıldıkça😁.