Kivi-3101 10 aylık bebeğim daha menenjit aşısını vurdurmadık bir yaşında tek doz olanlar varmış sanırım bu şekilde vurduran var mı ağır oluyor mu aşı bu şekild e
Guzeloglumm Kivi-3101 merhaba bende o şekilde yaptıracağım doktora da söylemiştim haftaya 1 yaş kontrolumuz var hemde aşıyı olacagız bakalım başka biri yazmamış olursa ben bilgilendiririm sizi 🙂
arzum8683 Ben ilk kızıma 9.ayda yaptırmıştık yalnış hatırlamıyorsam hiç bi sıkıntı yaratmadı şükür tek doz yaptırmıştık doktorumuz öyle uygun görmüştü
[silindi] Kivi-3101 merhaba 13 aylıkken yaptırdım yine3 doz olacak 2 ay arayla öteki dozları vurulacak hiç sorun yaşamadık aşıdan sonra.