Benim de o aylarda bebeğim 7 8 saat uykusuz kalıyordu aynı şekilde doktor bi sorunu yok diyordu ama ben gazını çıkarsa bile gazının olduğunu tahmin ediyordum çünkü masaj yapınca rahatlayıp uyuyordu. Bir de bebekler uyku rutinlerini seviyorlar duş aldırıyordum ninni söylüyordum yavaş yavaş rutine alışmıştı taa ki 4.ay atağına kadar 😔 ayrıca uykusunun geldiğinin sinyallerini vermesi çok önemli eğer uykusu yokken uyutmaya çalışıyorsanız daha da dinlenmiş oluyorlar iyice uyumuyorlar. Tabi bunlar benim gözlemlediklerim her çocuk özeldir inşallah düzelir uykusu, bebeğiniz mışıl mışıl uyur ❤️